Továbbra is

2009.12.16. 10:53

Továbbra is itt vagyok és alkotok. Igaz, egyes kollégák* már rávilágítottak arra, hogy tök fölöslegesen, mert semmi értelme, de ma már írtam értelmetlen beadandót értelmetlen szakdolgozatból, szóval lendületben vagyok. Amint ezt az előző körmondat is mutatja. Ez van, szeretek olvasni és írni is. Az a jó bennük, hogy nem csak én látom hasznukat. Néha más is profitál belőle. Mondjuk ez lenne a lényege, de írni annyiféleképp lehet, mint gondolkodni és a gondolatainkat közölni.

 

A szó elszáll, az írás pedig olvashatatlan. Valahogy így tartja a régi mondás, szerencsére az internet korában ez már nehezebben tartja magát. Attól, hogy le van írva és el is tudod olvasni, még nem biztos, hogy van értelme. Például eddig még semmi értelmeset nem sikerült közölnöm. Biztos, mert hülye vagyok. (Beképzelt vagyok és állítom: tudom milyen fejmozgást végzel éppen.) Vajon Wittgenstein is hülye volt? (és most is) Persze, minden filozófus az, de melyik mondja azt, hogy miután felfogtad mit akart, felejtsd is el? Vajon ennek az egésznek van mögöttes értelme?

 

Kábé annyi, mint L. Ron Hubbard szcientológia előtti előadásainak, ahol mindenkit kegyetlenül kiröhögött, aki elhitte a logikusnak tűnő baromságokat, amiket mondott. Vagy a gyalázatos Family Guy egyik "intelligensebb" szereplőjének mókázása a vicceltem-vagy mégse-pedig igen-de mi van ha nem spirállal. Pont annyi, amennyit a kedves olvasó/néző belelát. Tudni kell befogadni és azt szelektálva határozott véleményre jutni. Ahhoz, hogy valaminek az értékét láthasd, nem maradéktalanul a valamit kell ismerned és elfogadnod, hanem az ellenkezőjéből rájönnöd, hogy az a valami miért is értékes. Igen kolléga, tiéd a szó.(Sejtem, bár nem vagyok benne biztos.)

/a bejegyzés még tegnap éjjel született, csak a blog.hu ment el sünetre/


 

*Kolléga a felsőoktatásban általában bárki, aki részt vesz az órán, vagy vizsgán felbukkan. Praktikus megnevezés, hiszen pont annyira pejoratív, amennyire csak akarod.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadonbolcselkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr631601731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2009.12.16. 21:14:30

ez itt direktbe értelmetlen vagy ráéreztél az izére? ;)
amúgy tetszik.jó hogy ilyen is tudsz lenni.

Drakeamarth 2009.12.16. 21:42:44

Family Guy savazásért tarkólövés!

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.12.16. 21:50:26

Szabad blog, szóval mindenki azt ír, amit akar;) És hogyhogy ilyen is? Milyen az az ilyen?
süti beállítások módosítása