Holnap este kishazánk Papp László Sportarénájába ér Ozzy Osbourne világkörüli turnéjával. Személy szerint nagyon vártam és jelen is leszek az eseményem, remélem egy felejthetetlen buliban lesz részünk.

A koncert este 8kor kezdődik. Előzenekar a Room Of The Mad Robots lesz.

Igazság szerint örülök annak, hogy sikerült Magyarországra is egy állomást beiktatni, viszont a hazai koncert szervezés a legfinomabban is nevetségesnek mondható.

Valamiért egy sz*ros plakátot is alig lehet látni a városban, nyáron Prágában jártam és ott rengeteget láttunk.(letépni nem mertem, eleget anyáztam amikor nem akartak diákbérletet adni úgy, hogy volt nemzetközi diákomXD)->erről poszt késöbb;) Megerősített forrásból tudom, hogy a londoni metró falain is tisztességesen hirdették a koncertet. De hát mi egy környezetbarát ország vagyunk ugye.

Nem vagyok egy nagy tv néző, de én egy ajánlót se láttam, viszont a pár nappal korábbi Katy Picsa Perry koncerten állandóan témáztak.

Már csak egy nagy baromságot szeretnék kiemelni, az pedig a jegyárak és az aréna felosztása. Nálunk 9900HUF-tól-19900HUF-ig kaphatóak jegyek, ülő,álló, kiemelt álló, fekvő,alvó, stb helyekre. Ezzel kapcsolatban szintén egy nyugati példával szeretnék élni.

 

 

 

 

 

 

 

2007-ben Bécsben a Wiener Standthalle-ban Marilyn Manson koncerten voltunk kedves barátnőmmel. Azon kívül, hogy a jegyemre sikerült szereznem egy fasza kis autogrammot;) mindössze 42 euróba került. Két féle jegy volt. Ülő és álló. Második sorban buliztuk végig a koncertet.  Nálunk azért is fizetni kell, hogy egy kicsit közelebb állj.

Mindenesetre a jegyek megvannak:

 

Lennon szemüvegek is megvannak:)

 

 

 

 

 

 

 

 

Már csak Ozzy kell és meglesz a hangulat!;)

Zárásként egy kedvenc szám: (vagyis csak a második, a kedvencet a sony entertéjment letiltotta országunkban vagy mi)

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadonbolcselkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr22342442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása