Holnap délután

Címkék: etr kurzusok zskf

2010.01.26. 12:31

12:02 A Winfos elindult, a rendszer lefutotta a szokásos köröket és bejelntkezett az MSN. Pokbibi jelenti, hogy tárgyakat már most fel lehet venni.

12:03 Az ETR felé veszem az irányt felkészülve mindenféle logikai bukfencre. A tapasztalataim most sem csaptak be.

12:06 Anomália. Az ETR szerint én itt még tárgyat nem vehetek fel, pokbibi és mások viszont már megtették. Köszönjük ETR!

12:11 Haladok előre töretlenül, amíg az ETR ismét felhívja a figyelmemet, hogy igazából ezt nem is tehetném.

12:18 Anomália ismét lecsap. Remélem, nem tűntek el emberek én nem zuhantak le repülők. Kurzusfelvétel továbbra sem megy. Közben szorgosan csapkodom a print screent és csinálom a képet a Painttel, hamarosan felkerülnek ezek is.

12:31 Első körben eddig jutottam, most képek.

12:37 Képek feltéve, várakozóállás.

12:47 Tárgyakat már 11 ember fel bírta venni valami titokzatos módon. Pár perc múlva a csoport létszáma elkezd majd feltűnően duzzadni. Kivéve koptot. A kopt nyelvet családias 2 fős csoportban fogom elsajátítani. Ebből a két főből az egyik én vagyok. De még kiderülhet hogy a másik is. Az ETR csodákra képes. Aztán majd filozófia gyakorlaton megvitatjuk, hogy lehetek egyszerre kettő. Az lesz az érdekes, hogyha egyik én jobban teljesít majd mint másik magam.  (pokbibi)

13:01 Hajrá!

13:02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13:10 Győzelem!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadonbolcselkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr441703314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gary Rosevalley 2010.01.27. 00:38:26

nah napi kurzusfelvétel és napi kocsma letudva;) és most látom h mik vannak itt blogajánlobanXD: ohana.blog.hu/2010/01/26/pina_17

pokbibi · http://pokbibi.blog.hu 2010.01.27. 09:09:56

@Gary Rosevalley: neked nem tesz jót az alkohol ahogy nézem...:)

Gary Rosevalley 2010.01.30. 00:31:43

@pokbibi: igazából én vagyok a részeges karatemester:P csak idáig jól titkoltam:)
süti beállítások módosítása