Intim fejlövés

Címkék: kritika film magyar intim fejlövés

2010.06.03. 22:38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyjából negyedórája ért véget a film, úgyhogy friss élmény alapján következik róla pár gondolat. Magyar film, de jó. Szomorú, hogy ezt így kell bevezetni, de attól még tény. Tény, hogy a legtöbb mai magyar film költségvetése sokkal hasznosabb lenne pár markos legény, némi zsíros kenyér és feles formájában az áradó patakok és folyók mentén, viszont ez a film meglepően jó. Ha valakit a történet érdekel, úgyis utána tud nézni, arra kár szót vesztegetni. Jól megírt film lett, de engem nagyon zavartak a jelenetek túlnyomó többségében használt közeli beállítások. Sokszor egyszeűen szükségtelennek és idegesítőnek éreztem, pláne, hogy a kamera még billegett is hozzá. Hiába van tele a film finoman szólva kihívó képekkel a női szereplőkről, nem erről, nem kifejezetten a szexről szól. Az egyes férfiakra épülő szálak könnyedén megeshetnének bárkivel, vagy legalább ismerhetünk olyat. Bevallom derekasan, akadtak részek, ahol magamra is ismertem egy kicsit - ennek nagy előnye, hogy a kollégák a film megtekintése után szar poénokat süthetnek el a káromra - és ilyen még nem nagyon volt. Bár akadt a sztoriban pár hiba (nem derül ki, ki honnan ismerte azt a bizonyos night klubot) és a vége is sánta volt az egyik szálon, tényleg ér legalább annyit, mint az imdbn.

10/7

Azért azt muszáj megjegyezni, hogy valószínűleg nem néztem volna meg, ha nem találkoztam volna személyesen Szajki Péterrel és a Filmírás.hu stábjával, akik remekül statisztáltak a rúdtáncos lányok hátterében:) Mondjuk ez arra enged következtetni, hogy mégis van alapja a hazai művészeti pályák belterjességének... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadonbolcselkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr492054809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drakeamarth 2010.06.04. 00:41:12

Szarpoénáradat vol.1: Nekem nem kellett megnézni a filmet, a poszterben már rád ismertem a bikinis hölgyemény formájában.

Gary Rosevalley 2010.06.04. 01:49:37

ha szervezel egy találkozót a rúdtáncos lányokkal, akkor utánna én is megnézem;):P

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.06.04. 10:53:44

Gáspár Kataként asszem nem lenne gondom a nőhiánnyal:D A lányok hollétéről meg majd megkérdezzük a blog egyetlen VIP olvasóját, aki a háttérben is tök ugyanúgy ült, mint eddig kétszer az Ibolyában;)

Gary Rosevalley 2010.06.12. 21:35:03

@Ghery88:ha sikerülne tökélyre fejlesztened a dr ház imitálást, sztem akkor se lenne gondod a nőhiánnyal;) az ibolya presszóban is van rúdtánc műsor?:D

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.06.13. 11:39:31

Ott sajna nincs, ellenben van Lenin a falon:D
süti beállítások módosítása