Képregény terv

Címkék: képregény tervek vázlat

2010.01.15. 18:53

 

Ghery barátom felvetette azt az ötletet, miszerint mi lenne, ha belevágnánk közösen egy képregény projektbe. Természetesen azonnal belementem a dologba, azonban technikai okok miatt egy kicsit csúszott a megvalósítás, részben a nagyszerű bkv sztrájk miatt, ugyanis nem nagyon tudtam eljutni művész ellátóba, hogy beszerezzek néhány kelléket.
Technikai infokról még annyit, hogy Hans Steinbach stílusában képzeltem el a megvalósítást, akit érdekel, nézzen bele valamelyik Éjféli Opera részbe.
Viszont! Várunk mindenféle ötletet ami csak eszetekbe jut, karakterek -gondolom majd mi lehetnénk:) - , történet, helyszín stb. A legjobb az lenne, ha ezt majd itt a blogon tárgyalnánk.
Most fél óra alatt össze dobtam egy kis vázlatot, hogy még is mi a szösz lenne majd ez:P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadonbolcselkedo.blog.hu/api/trackback/id/tr531675201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2010.01.15. 22:33:52

Ez marha jó lett!:D Még ötletem is akad néhány, majd egyeztetünk;)
süti beállítások módosítása